_
KontaktFranchiseFAQspace space Topbue
stiplet linie
LogoFest&SjovKunstnerklubForumOpskrifterOm SøstreneNyhedsbrevButikker

Susanne78
19. november 2009, 23:00

Hej

Jeg var inde i dag og købe gaver til børnenes pakkekalender. Dette gjorde jeg hos søstrene grene da jeg nu i flere dage har set reklamen fra søstrene grene, hvor de opfordrer til at købe pakkerkalender gaverne hos dem. Det synes jeg umiddelbart også var en god ide. Blandt de mange forskellige produkter jeg købte var også sæber som er formet i forskellige figurer med flydende sæbe indeni. Men nu her til aften da jeg sidder og pakker gaverne ind, kunne jeg mærke flere gange at når duften af sæben rammer min næse, lukker mine luftveje sig. Det fik mig til at undersøge varedeklarationen. Her står ikke mindre end 3 parabener nævnt. Jeg er normalt ikke super fanatisk på dette område men tænker kun en anelse over det, men når mine egne luftveje ligefrem lukker sig og jeg får problemer med vejrtrækningen... ja så bekymrer det altså mig. Hvorfor sælger man en sæbe som er direkte minded til børn (det konkluderes ud fra sæbens farverige og figurative udformning at den er minded til børn) som er FYLDT med parabener og stærke parfumestoffer????

Med undrende hilsen
Susanne
Skriv dit eget indlæg:
Du skal logge ind før du kan skrive indlæg.

_